• Dé Keukenspecialist
  • Kies je eigen afleverdatum
  • Snelle levering
  • 24/5 bereikbaar

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Heb je je bestelling niet ontvangen? Lees hieronder wat je dan kunt doen.

Juiste afleveradres

Klopt het door jou opgegeven adres? Straat, nummer, postcode?
Kijk op je factuur na of dit klopt en laat het aan ons weten als de
gegevens onverhoopt niet kloppen.

Bezorgtijdvak

Wanneer je een track en trace hebt ontvangen kun je volgen wat er met je pakket gebeurt.
Wanneer de levering niet is gedaan door het door ons doorgegeven aflevertijdvak, neem
dan contact met ons op (0031) (0) 73 - 612 18 55.

Niet thuis

Was je niet aanwezig op het moment van bezorging? Als het goed is heeft de pakketdienst of postbode
een bericht achtergelaten met daarop verdere informatie.

Gratis Verzending

Bij bestelling vanaf 100 euro (NL)

24/5 bereikbaar

Bellen, mailen of whatsappen

Veilig betalen

Snel en vertrouwd betalen

14 dagen bedenktijd

14 dagen om terug te sturen