• Dé Keukenspecialist
  • Kies je eigen afleverdatum
  • Snelle levering
  • 24/5 bereikbaar

FAQ's Reginox Product

Op deze pagina krijgt u antwoord op veelgestelde vragen over producten van Reginox. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.


Het rubbertje van mijn korfplug (zeefje/stop) is kapot. Kan ik op Keukenspeciaal.nl een nieuwe bestellen?

Reginox biedt alleen complete korfplugs aan. Keukenspeciaal.nl biedt meerdere Reginox korfplugs aan. U kunt de productfoto's van deze korfplugs vergelijken met uw eigen korfplug en zo bepalen welke u nodig heeft.

Het stiftje van mijn korfplug (zeefje/stop) is kapot. Kan ik op Keukenspeciaal.nl een nieuwe bestellen?

Reginox biedt alleen complete korfplugs aan. Keukenspeciaal.nl biedt meerdere Reginox korfplugs aan. U kunt de productfoto's van deze korfplugs vergelijken met uw eigen korfplug en zo bepalen welke u nodig heeft.

Ik kan de korfplug die ik nodig heb niet vinden. Wat moet ik nu doen?

Als u de juiste korfplug (zeefje/stop) niet kan vinden, kunt u het beste contact met Keukenspeciaal.nl opnemen om uw situatie te bespreken.

Als ik een nieuw restenbakje voor mijn spoelbak zoek, welke moet ik dan kiezen?

Heeft u een grote spoelbak met een ondiepe unit ernaast? Dan heeft u het volgende restenbakje (artikelnummer) nodig:

Heeft u een andere spoelbak (anderhalf of spoelunit met afdruip)? Dan adviseren wij de productfoto's op Keukenspeciaal.nl te vergelijken met uw eigen spoelbak om te bepalen welk restenbakje u nodig heeft. Mocht u er niet uit komen, neem dan gerust contact met ons op.


 
Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op!

Gratis Verzending

Bij bestelling vanaf 100 euro (NL)

24/5 bereikbaar

Bellen, mailen of whatsappen

Veilig betalen

Snel en vertrouwd betalen

14 dagen bedenktijd

14 dagen om terug te sturen