FAQ's Reginox Product
Op deze pagina krijgt u antwoord op veelgestelde vragen over producten van Reginox. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.
Het rubbertje van mijn korfplug (zeefje/stop) is kapot. Kan ik op Keukenspeciaal.nl een nieuwe bestellen?
Reginox biedt alleen complete korfplugs aan. Keukenspeciaal.nl biedt meerdere Reginox korfplugs aan. U kunt de productfoto's van deze korfplugs vergelijken met uw eigen korfplug en zo bepalen welke u nodig heeft.
Het stiftje van mijn korfplug (zeefje/stop) is kapot. Kan ik op Keukenspeciaal.nl een nieuwe bestellen?
Reginox biedt alleen complete korfplugs aan. Keukenspeciaal.nl biedt meerdere Reginox korfplugs aan. U kunt de productfoto's van deze korfplugs vergelijken met uw eigen korfplug en zo bepalen welke u nodig heeft.
Ik kan de korfplug die ik nodig heb niet vinden. Wat moet ik nu doen?
Als u de juiste korfplug (zeefje/stop) niet kan vinden, kunt u het beste contact met Keukenspeciaal.nl opnemen om uw situatie te bespreken.
Als ik een nieuw restenbakje voor mijn spoelbak zoek, welke moet ik dan kiezen?
Heeft u een grote spoelbak met een ondiepe unit ernaast? Dan heeft u het volgende restenbakje (artikelnummer) nodig:
Heeft u een andere spoelbak (anderhalf of spoelunit met afdruip)? Dan adviseren wij de productfoto's op Keukenspeciaal.nl te vergelijken met uw eigen spoelbak om te bepalen welk restenbakje u nodig heeft. Mocht u er niet uit komen, neem dan gerust contact met ons op.Mobiel: 06 - 57 57 57 26
E-mail: info@keukenspeciaal.nl